نرخ ارز،سکه و طلا/ پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۲
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

امروز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۳۹۲قیمت انواع ارز، سکه و طلا در بازار آزاد تهران به شرح جدول زیر است.

نرخ ارز،سکه و طلا/ پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۲به گزارش بنکر (Banker)، بازارهای داخلی همچنان در رکود به سر می‌برند، به طوری که مشتریان و سرمایه‌گذاران دلار، سکه و طلا این روزها ترجیح می‌دهند تا مشخص شدن روند واقعی بازارها منتظر بمانند.


این بازارها همچنان تمایل به کاهش قیمت دارند و افت بهای جهانی طلا نیز انگیزه این کاهش را بیشتر کرده است. فضای تازه سیاسی در کشور و ایجاد تمایل بیشتر برای بهبود روابط بین‌المللی و تداوم سیاست‌های تنش‌زدایی مسیر تازه‌ای پیش روی اقتصاد کشور قرار داده است.

تقاضای سفته‌بازی در بازار ارز و سکه فروکش کرده و توقع افزایش و جهش‌های سال‌های گذشته از بین رفته است.تجربه افول قیمت‌ها در بازار نشان داده، مقاومت‌های ایجاد شده پس از سقوط ارزش ارز و سکه، معمولا مقاومت‌هایی در مسیر کاهش قیمت‌ها را شکل می‌دهد . در سطح منطقه‌ای فعالیت‌های جدیدی برای حل بحران سوریه در جریان است و با وجود فشارهای برخی کشورهای عرب منطقه در کنار ترکیه و اسرائیل، واکنش‌ها و موضع‌گیری‌ها در خصوص بیانات تازه مسوولان نظام در مورد برنامه هسته‌ای ایران و همچنین حل بحران سوریه مثبت است.

در کف بازار خوش‌بینی به رفتارهای تازه موج می‌زند و در عین حال شتاب کاهش قیمت‌ها آن چنان است که بیشتر فعالان بازار تداوم این روند را باور ندارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:سفته‌بازی,سکه و طلا,فروکش,کشورهای عرب,بیانات,تداوم,
ارسال توسط پیمان معظمی